Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Lapozzon a lap tetejére

Lap tetejére

1414: új szám, új hang

1414: új szám, új hang
LigetPress

A Telekom a lakossági telefonos ügyfélszolgálat automata hangbemondó rendszerének technológiai átalakítását végzi, és ezzel párhuzamosan az ügyfélszolgálati hívószámokat is egyetlen hívószám, a 1414 alatt egységesíti, ahol új hang és egyszerűbb menüstruktúra segíti az évi több, mint 13 millió hívót vezetékes és mobiltelefonon egyaránt.

A jövőben a 1430-as mobil és a 1412-es otthoni szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyeket intézendő elegendő, ha a lila óriás lakossági ügyfelei a 1414-et tárcsázzák. A telefonálókat mostantól a Telekom az az ügyfélszolgálati munkatársa fogadja, aki 2014-ben a férfiak között első díjat nyert a szakma hang-szépségversenyén.

A társaság lakossági telefonos ügyfélszolgálata havonta átlagosan 1,2 millió lakossági hívást fogad. Az ügyfélhívások átterelése a 1414-es hívószámra a régi hívószámokról már 2016 októberében megkezdődött és fokozatosan, több lépcsőben zajlik, és várhatóan az év első felében befejeződik.