Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Lapozzon a lap tetejére

Lap tetejére

Fricska a vetélytársaknak? – új márka: a Flip

Fricska a vetélytársaknak? – új márka: a Flip
(Munkatársunktól)

Több mint félmillió háztartásban válik elérhetővé a lila óriás új ajánlata, a Flip 3, a hűségidő nélküli otthoni vezetékes ajánlat.

Az egyszerű, ám jó színvonalú alapszolgáltatást kereső, a többlet- és kényelmi szolgáltatásokra igényt nem tartóknak szól a Flip hűségidő és kötöttségek nélkül. A Flip 3 130 digitális tévécsatornát, 100 Mbit/mp (letöltési sebességű) internetet, WiFi routert, valamint vezetékes telefont kínál a szolgáltató – a flipes telefonszámok közötti ingyenes beszélgetési lehetőséggel. A Flip már az első perctől jó félmillió háztartásban válik elérhetővé.

A Flipet bemutató Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója hangoztatta: a hazai távközlési piac új, érett szakaszába lépett, egyre több és határozottabb ügyféligény van egyszerre jelen a piacon. Sokan csak az alapszolgáltatásokat keresik. Őket kívánja a társaság az új, az egyszerűséget és a kötöttségektől szabad márkával kiszolgálni.

A Flip (magyarul fricska – netán a vetélytársaknak?) otthoni vezetékes csomagja, a Flip 3 minden alapvető vezetékes távközlési szolgáltatást tartalmaz, amire egy háztartásnak szüksége lehet, ráadásul hűségidő nélkül, pénztárcabarát havi díjjal. A hűségidő nélküli szolgáltatással szabadságot is kínál ügyfeleinek a társaság abban a hiszemben, hogy a jó szolgáltatás és a kedvező ár miatt hosszú távon a Flip mellett döntenek az előfizetők.