Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Lapozzon a lap tetejére

Lap tetejére

Az élet kék az Auchannál

Az élet kék az Auchannál
(Munkatársunktól)

Tavaly 19 áruházban és 18 töltőállomáson jó 350 milliárd forint bruttó forgalmat, s így 3,8 százalékos fejlődést ért el az Auchan Retail Magyarország. A vállalat célja, hogy a márkát a lehető legszélesebb körben tegye elérhetővé a lakosság számára; ennek jegyében nyitotta meg tavaly novemberben online áruházát a hálózat, és Szekszárd belvárosában az idén megnyitja első szupermarketjét is.

Fontos lépést tett tavaly a francia üzletlánc: 2016 novembere óta új szolgáltatással, online áruházában is várja vásárlóit. A vállalat most arra törekszik, hogy az év végére teljes lefedettséget érjen el Budapesten és vonzáskörzetében. A minőségi szolgáltatás végett a cég saját infrastruktúrával és saját alkalmazottakkal működteti a teljes online kiszolgálást.

További jó hír, hogy előrehozták az idei béremelést, s az alkalmazotti munkakörökben már tavaly novembertől átfogó bérfejlesztést hajtottak végre az áruházi, központi és logisztikai területen. Az átlagosan 14 százalékos béremelésben az áruházlánc minden alkalmazotti munkakörben foglalkoztatott (mintegy 5400) munkatársa részesült. Ezzel a lépéssel az Auchan Magyarország egy év alatt 1,5 milliárd forintot fektetett be magyarországi munkavállalóinak bérfejlesztésébe. Az Auchan saját képzési programmal gondoskodik a dolgozók szakmai fejlődéséről – a kezdő alkalmazotti szinttől a vezetőig.  A vállalat legújabb képzése az Auchan leadership program, amellyel a felsővezetők szakmai fejlődését segíti.

Az áruház munkatársai önkéntesen támogatják az alapítványokat, hozzájárulásuknak is köszönhető, hogy a nálunk tavaly 20 éves Auchan több mint ötvenmillió forinttal járult hozzá húsz hazai társadalmi célú kezdeményezés megvalósításához.

Az Auchan Retail Magyarország hamarosan új formátumú áruházat, szupermarketet nyit Szekszárd belvárosában, ezzel is erősítve dunántúli jelenlétét. A lépés azért számít újdonságnak, mert az Auchanra inkább a városkörnyéki hipermarketek jellemzők.

A napokban egyedülálló egészségmegőrző program, az étkezéssel, a mozgással és az életvitellel kapcsolatos tanácsadás kezdődött Az élet kék elnevezéssel az Auchannál. Az idén mintegy kétezer termék kapja meg „Az élet kék”-ajánlást. A cég szakértői kiválasztották azokat a termékeket a kínálatból, amelyeknél az összetevők minősége és tápértéke kiemelt figyelmet kap. Az élet kék-termékek a logónak köszönhetően könnyen felismerhetőek az áruházakban és az online áruházban is, segítve a vásárlók döntését a mindennapokban. Az egészségprogram ezzel párhuzamosan a vásárlókat ismeretterjesztő anyagokkal is segíti, amelyek ITT érhetők el.