Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Lapozzon a lap tetejére

Lap tetejére

Hazánkban is megjelentek a holnap irodai megoldásai 

Hazánkban is megjelentek a holnap irodai megoldásai 
(Tudósítónktól)

Az idén 25 éves, évente jó 7500 millió forintos forgalmat lebonyolító, üzleti pozícióit stabilan őrző technológiai cég, a Xerox Magyarország – követve az anyavállalat egész világra kiterjedő döntését – teljes egészében megújította irodai termékkínálatát.

A váltás eredményeként az idén 29 új ConnectKey nyomtatót, több célú berendezést vezet be a magyar piacra – derült ki ma a budaörsi CHS Hungary Kft. partnernapján. Az „Üdvözöljük a jövő irodájában – The Future of Work” nemzetközi rendezvénysorozat magyarországi állomásán megtartott bemutató alkalmat adott arra, hogy a hazai info-technológiai viszonteladók, kkv-k és nagyvállalatok szakemberei megismerkedhessenek a Xerox történetének legnagyobb, az egész világra kiterjedő termékváltásának részleteivel, az új berendezések és lehetőségek széles kínálatával.

Katona Ádám, a Xerox Magyarország egyik vezetője tudósítónknak elmondta: „A digitalizáció alapvetően megváltoztatja a jövő irodáit. Új technológiánk révén a hagyományos nyomtatók egymással összekapcsolódó, okos, munkahelyi asszisztensekké alakíthatóak át, segítik a vállalkozások fejlődését a digitális világban”.

Mindez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az amerikai gyökerű világcég, a Xerox olyan modern berendezéseket fejlesztett, amelyek illeszkednek napjaink mobil- és felhő-technológiájú környezetéhez. A termékcsalád magába foglalja a különböző méretű, sebességű és tudású gépeket, amelyeket a Xerox VersaLink- és AltaLink-sorozat tagjaiként vezettek be Magyarországon is. A 19 nyomtatót és multifunkciós berendezést felsorakoztató VersaLink-szériát azok számára alakították ki, akik megbízható, olcsó, mobil dokumentumkezelési szolgáltatásokat részesítik előnyben. A tíz sokcélú eszközt felölelő AltaLink-sorozatot a nagy munkacsoportok számára hozták létre.

Katona Ádám tudósítónknak elmondta, hogy az új ConnectKey eszközcsoport fő jellemzője az állandó mobil- és felhőkapcsolat, aminek köszönhetően az információ könnyen továbbítható a berendezésről a felhőadattárba – legyen az a Dropbox, az Office 365, vagy a Google Drive. Hasonlóképpen a hatékonyságot szolgálják a Xerox App Galleryhez kapcsolódó, beépített alkalmazások, amelyekkel a szervezetek a saját igényeik, elképzeléseik szerint alakíthatják ki a munkafolyamataikat. Használatukat könnyíti a tábla-számítógéphez hasonló, személyre szabható érintőképernyős kezelőfelület.

Különösen nagy figyelmet fordítanak a Xerox fejlesztő mérnökei a vállalati adatok és információk védelmére, a berendezések biztonságára. A ConnectKey eszközökön a többi között a titkosítással, képfelülírással, valamint a sérülékeny pontok kiküszöbölésével védik a gépek egymás közti kommunikációját, az információ- és adattovábbítást, akár másolásról, akár szkennelésről, faxolásról, rendszer-szoftverek használatáról van szó.

A budaörsi CHS-rendezvényen bejelentették: a Xerox mindkét új sorozatának valamennyi modellje máris megjelent a magyarországi kínálatban.