Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Lapozzon a lap tetejére

Lap tetejére

Amerikában is terjeszkednék a FlixBus 

Amerikában is terjeszkednék a FlixBus 
Infovilág

Európa vezető távolságibusz-szolgáltatója azt tervezi, hogy belép az Amerikai Egyesült Államok piacára: 26 európai ország után a FlixBus az USA-ban is alkalmazni szeretné különleges üzleti modelljét. Mindeközben a zöld hálózat Magyarországon és Európa-szerte is tovább nő.

A FlixBus európai startupként szeretné célba venni a Szilícium-völgyet. André Schwämmlein, a FlixBus alapítója és ügyvezető igazgatója elmondta: „Az USA mobilitási piaca változóban van és nagy lehetőségeket rejt – a közösségi közlekedés és a fenntartható utazás egyre fontosabbá válik. A FlixBus szeretne az átalakuló piac része lenni, hogy az amerikai utasoknak is kedvező áru, környezetbarát közlekedési alternatívát nyújthasson.”

Európában a FlixBus már évek óta okos mobilitási lehetőséget kínál egyedülálló üzleti modelljének köszönhetően. A lényege az együttműködés a helyi kis-és közepes méretű vállalkozásokkal, ami a lokális gazdaságokat is támogatja. A cég berlini, budapesti müncheni, párizsi, zágrábi, milánói, amszterdami, stockholmi, århusi, prágai irodája mellett rövidesen Los Angelesben is megkezdi a tevékenységét.

 A FlixBus az idén szeptemberben Budapesten is irodát nyitott, a helyi csapat feladata a regionális üzletfejlesztés. Jövőre a vállalat tovább sűríti a járatokat a magyar fővárosból a legnépszerűbb célállomások irányába, például Bécsbe, illetve tervben van további kelet-európai piacok bevonása is a hálózatba.

„Okos és zöld mobilitási lehetőséget szeretnénk kínálni mindenkinek. Jövőre számos csatlakozás megnövelt járatszámmal fog üzemelni, új turisztikai irányokat, célpontokat, vidéki térségeket is integrálunk a hálózatunkba. Csak jól működő európai szolgáltatással a hátunk mögött lehetünk sikeresek az USA-ban” – hangoztatta André Schwämmlein.