Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Lapozzon a lap tetejére

Lap tetejére

Világszerte segíti az alkalmazások fejlesztését a Xerox

Világszerte segíti az alkalmazások fejlesztését a Xerox
(Tudósítónktól)

Ötven partnerét hívta össze a világ minden tájáról az amerikai Websterbe a Xerox az általa szervezett „személyre szabott alkalmazásfejlesztő fórumra”, hogy a cégek jobban megismerjék az applikációkban rejlő üzleti lehetőségeket, beleértve a hozzájuk kapcsolódó marketingstratégiákat, árképzést és innovációs készségeket.

Az alkalmazásfejlesztési piac folyamatosan növekszik, ami együtt jár a bevételek gyarapodásával is, ezért a Xerox nagy súlyt fektet arra, hogy ösztönözze az újításokat egyebek között a sokcélú nyomtatók szolgáltatásait bővítő alkalmazások fejlesztésére. A Xerox és partnerei által létrehozott alkalmazások a Xerox App. Gallery-ben érhetőek el, az egyéni igények kiszolgálására alkalmas, személyre szabott alkalmazások pedig a Xerox App Studio segítségével fejleszthetők tovább.

A Websterben megtartott alkalmazásfejlesztői fórumon bemutattak olyan alkalmazásokat is, amelyek alapvetően megváltoztathatják a vállalatok dokumentumkezelési munkamódszereit. Ezek egyike a SignMe App, amely egy egyszerű, egylépcsős folyamatot alakít ki a dokumentumok aláírásához, szerkesztéséhez és tárolásához. A MidAmerica Technology alkalmazása a Xerox VersaLink és AltaLink eszközök érintőképernyőjén jeleníti meg a dokumentumokat, alkalmat adva a felhasználók számára a böngészésre, a jegyzetek készítésére és a dokumentum aláírására. A kitöltött dokumentum ezután nyomtatható vagy konvertálható szövegesen kereshető pdf-fájllá, és olyan tartalomkezelő rendszerekben archiválható, mint a Dropbox vagy a Xerox DocuShare Flex.

Az ugyancsak Xerox ConnectKey eszközökre adaptált, a Cisco Spark kollaborációs megoldásához szorosan kötődő másik alkalmazás a Mywork. Használatával szkennelhetők a munkamegbeszélések dokumentumai, amelyek aztán nyomban megoszthatók képernyőkön, vagy a távoli nyomtatókon.

A most bemutatott harmadik alkalmazás a Just-Tech által kidolgozott Support Connect, amely egyszerűsíti a Xerox ConnectKey multifunkciós eszközök szolgáltatási igényeit. Az alkalmazás segítségével az ügyfelek a berendezéseik felhasználói felületén keresztül kommunikálhatnak az üzemben tartójukkal, hogy megrendeljenek szolgáltatásokat, alkatrészeket, vagy éppen visszajelzést adjanak.

A Xerox magyarországi leányvállalata is minden támogatást megad a partnereinek ahhoz, hogy testreszabott alkalmazásokat fejlesszenek. A személyre szabott alkalmazáskészítő programról ide kattintva olvasható részletes tájékoztatás.