Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Lapozzon a lap tetejére

Lap tetejére

Az elsők maradtak az elsők: Aegon és Signal Iduna

Az elsők maradtak az elsők: Aegon és Signal Iduna
Varga Péter

A kis és közepes nagyságú biztosítók kategóriájában a Signal Iduna második éve, a nagyok között az Aegon immár harmadik éve őrzi „Az év ügyfélbarát biztosítója” díjat. A legnagyobb online biztosításközvetítő portál, a netrisk.hu harmadszor meghirdetett közönségszavazásán mintegy 280 ezer értékelés érkezett közel 40 ezer ügyféltől. (A képen: Zatykó Péter elnök-vezérigazgató a díjjal.)

A nagy biztosítók közé a díjbevételük alapján legalább 5 százalékos, a kis és közepesek körébe az ennél kisebb piaci részesedésű társaságokat sorolják. Mivel egy ügyfélnek több biztosítónál is lehet szerződése, a résztvevők több biztosítót is értékelhettek 1–5 közötti osztályzataikkal.

Az ügyfelek értékelhették az intézetek működését, mivel a véleménykutatók kíváncsiak voltak az ügyintézés, az ügyfél-tájékoztatás, az ügyfélmegtartó képesség és a kárrendezés minőségére, az adott biztosító termékkínálatának, illetve ügyfélkezelésének fejlődésére.

„Az év ügyfélbarát biztosítója, 2017” szavazás végeredménye: nagy biztosítók: Aegon, Allianz, K&H, kis és közepes biztosítók: Signal Iduna, Wáberer, Genertel. 

„Az ügyfelek az értékelt biztosítókat átlagosan 3,4- re osztályozták, ezen belül a nagy biztosítók átlaga 3,41, míg a kisebbeké 3,32 volt – foglalta össze az eredményeket Sebestyén László, a Netrisk.hu vezérigazgatója. – Természetesen van még tere a további fejlődésnek, de tény, hogy immár harmadik éve érezhetően és folyamatosan javulnak az osztályzatok. Két éve még 3,22 volt az átlag, ami tavaly már 3,35-re emelkedett, és ezt követte most egy további 5 századnyi javulás. A biztosítási piac üzleti kultúrájában egyre nagyobb súllyal jelenik meg az ügyfél-központú szemlélet.”