Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Lapozzon a lap tetejére

Lap tetejére

Portálfrissítés a kék óriásnál: kettőt kattint és célba ér

Portálfrissítés a kék óriásnál: kettőt kattint és célba ér
(Tudósítónktól)

Mától megújult a Telenor weboldala, amelynek fejlesztését két hónapi kutatás és tervezés előzött meg. A megújulás célja, hogy a látogatók a lehető legkényelmesebben érjék el a számukra érdekes tartalmakat, funkciókat, és még hatékonyabbá váljék az online ügyintézés – közölte szerkesztőségünkkel a mobil- és internetszolgáltató társaság.

Az új felület kialakítását rengeteg kutatás, ügyfélvélemények értékelése és előtesztelés előzte meg. A tervezés sikerét a használói próbák bizonyították. Például: az új oldal kialakításáig az Expressz feltöltőkártya regisztrációját a használók sok esetben félbehagyták. Az új oldalon a folyamat minden eddiginél egyszerűbbé és eleve sikeressé vált – derült ki a próbára felkértek véleményéből. A gyors online ügyintézést segíti, hogy az eredetileg mintegy 600 aloldalból felépülő telenor.hu mérete is látványosan csökkent.

A telenor.hu portál megújulásáról Király András László, a mobilszolgáltató digitális üzleti csatornáinak fejlesztéséért felelős szakembere elmondta, arra törekednek, hogy a weboldalon az ügyfelek az esetek nagy többségében legföljebb 2 kattintással megtalálják azt, amit keresnek, és a lehető legkevesebbet kelljen várakozniuk.